Hoeveel kost een verzending?

Wij werken met Bpost, DPD en PostNL en leveren enkel in de Europese Unie. De verzendkosten worden berekend aan de hand van het land van bestemming. 

Voor België bedragen de verzendkosten € 6. Voor Nederland en Luxemburg € 8,5.
Voor Frankrijk en Duitsland wordt € 13 als verzendkost aangerekend.
Voor alle andere landen bedraagt de verzendkost € 20. Deze bedragen zijn steeds inclusief BTW.

Voor een bestelling hoger dan € 60 zijn de verzendkosten gratis. (enkel geldig in België – voor andere landen gelden de hierboven vermelde transportkosten)

Kan ik mijn bestelling als geschenk laten inpakken?

Ja, dat kan.
Op de bestelpagina is het mogelijk die optie aan te vinken.
Wij zorgen er dan voor dat jouw artikel mooi ingepakt wordt.
Indien je dit wenst, kan je ook een persoonlijke boodschap toevoegen die we graag op een kaartje schrijven voor de uiteindelijke bestemmeling.

Hoeveel kost een geschenkverpakking?

Dat kost je niets, we doen dat graag voor onze klanten.

Kan ik mijn geschenk ook naar de uiteindelijke bestemmeling laten sturen?

Natuurlijk!
Belangrijk hierbij is dat je het leveringsadres van de bestemmeling invult.
Het leveringsadres is dus verschillend van het facturatieadres.

Wil je graag een persoonlijke boodschap toevoegen voor de gelukkige, dan kan je dit vermelden bij de opmerkingen.
Wij maken dan een mooi kaartje met je wensen of boodschap.

Krijg ik mijn bestelling altijd in 1 keer geleverd?

Wij doen al het mogelijke om een bestelling in 1 keer te leveren.
Soms gaat dat niet en dan heeft Cozydeco het recht om de bestelling in meer dan 1 keer te leveren.
Je betaalt dan wel maar 1 keer verzendkosten.

In welke landen leveren jullie?

Wij leveren in alle landen van de EU.

Wat moet ik doen als de verpakking beschadigd is bij levering?

Je hebt de keuze om de levering te weigeren bij levering.
Je stelt dan de postbode op de hoogte van het waarom van je weigering. Hij zal dat noteren.

Je kan natuurlijk ook eerst controleren of de inhoud onbeschadigd is.
Is er beschadiging van de inhoud, dan stuur je een mail naar info@cozydeco.be met de beschrijving van de beschadiging en duidelijke digitale foto’s ervan.
Wij helpen je dan graag verder.

Wat moet ik doen als de goederen beschadigd zijn na levering?

Stuur een mail naar info@cozydeco.be met een beschrijving van de beschadiging en duidelijke digitale foto’s ervan.
We helpen je dan graag verder.

Vanaf welk bedrag bieden jullie gratis verzending aan?

Als het totaalbedrag hoger is dan € 60 betaal je geen verzendkosten. (enkel geldig in België – voor andere landen gelden de hierboven vermelde transportkosten)

Kan ik kiezen met welke firma het artikel geleverd wordt?

Cozydeco werkt met B-post, DPD en PostNL en zorgt voor de meest optimale transporteur. 

 

Word ik op de hoogte gehouden van de bestelstatus?

Je krijgt 3 mails van ons.
De eerste is een bevestiging van je bestelling.
Nadat de betaling door de bank aanvaard wordt, krijg je een digitale factuur en we laten je ook weten wanneer we je goederen bij bpost, DPD of PostNL aangeboden hebben.

Wat zijn jullie retourvoorwaarden?

Je hebt 14 dagen de tijd om een pakket terug te sturen.
Eerst stuur je een mail naar info@cozydeco.be met de vermelding van je naam, het nummer van de bestelling en de reden van terugsturen.
Daarna zorg je ervoor dat de goederen binnen een periode van 14 kalenderdagen na aflevering naar ons verstuurd worden.
De datum op het pakket geldt als bewijs. Gebruik daarvoor de originele verpakking.
Vergeet niet om een kopie van je verzendnota toe te voegen.
Verstuur je je pakket te laat of is het onvoldoende gefrankeerd, dan hebben we het recht om het pakket niet aan te nemen.

De verzending van retours vallen volledig ten koste van de klant. Je kan het pakket terugsturen naar Cozydeco, Oude Veldstraat 59, 9080 Zaffelare (Lochristi).

Van zodra we de goederen aangenomen hebben en de conditie ervan nagekeken is,  zullen we  binnen de 14 dagen het bedrag van je bestelling terugbetalen, exclusief de verzendkosten.

 

Kan ik een datum kiezen voor de bezorging?

Ja, dat kan. Bij het afrekenen kan je de gewenste bezorgdatum aanduiden. We zullen dan ons uiterste best doen om jouw bestelling op de gevraagde leveringsdatum te laten leveren. Hou er wel rekening mee dat de levering omwille van onvoorziene omstandigheden (zoals stakingen van derden) vertraging kan oplopen waarvoor wij niet aansprakelijk zijn.

Heb je geen bezorgdatum aangeduid, dan zal jouw bestelling normaal gezien uiterlijk binnen 2 dagen geleverd worden (enkel geldig in België – voor andere landen gelden andere leveringstermijnen).

Hoe ontvang ik mijn bestelling als ik niet thuis ben?

De postbode zal in dat geval een bericht achterlaten in je brievenbus met daarop het adres van het postkantoor waar je pakket op je wacht of je ontvangt een mailtje met deze informatie.

×

Heb je een vraag of opmerking? Contacteer ons gerust.

× Hoe kan ik je helpen?